Návody
07.06.2014 20:35
Součástí dopisů jsou samozřejmě adresy a je důležité, abyste je napsali správně, pokud ovšem neposíláte dopis e-mailem. Adresy se píší v tomto pořadí: firma, oddělení, jméno osoby, jeho/její pozice, ulice, PSČ a město. Některé tyto náležitosti nemusí být uvedeny a vůbec to nevadí, například jako...
29.04.2014 11:19
Mezi nejčastější úřední dopisy, se kterými se můžete setkat, je:
Žádost - jak napsat zjistíte například zde
Stížnost - jak napsat stížnost zjistíte například zde
Petice - jak napsat petici zjistíte například
Otevřený dopis (například starostovi)
29.04.2014 11:16
Úřední dopisy slouží ke komunikaci s úředníky a úřady. Dnes již můžeme posílat emaily, není tedy často třeba zabývat se tím, jak má vypadat adresa a podobně. Stále se však můžete setkat s tím, že nějaký úřad chce poslat dopis. Je to kvůli větší důvěryhodnosti odesílatele. Různé informace o úřadech...
Kontakt
Úředníci
kubagabca@gmail.com